fredag 21 augusti 2009

Sötsug och äckelfrukost

Igår var det en hemsk kväll. Led av det värsta sötsuget i mannaminne. Jag ville nästan gråta för att jag ville men inte fick=) Hade inget hemma så kunde inte baka något LCHF vänligt och fick nöja mig med en tallrik fil.. Det stillade värsta suget och jag lugnade mig lite. Jag som inte haft sådanna där sötattacker på jättelänge fick en chock. Idag känns det bättre men jobbade och åt frukost på jobbet. Har förätigt mig av salladerna där (som är det ändå kolhydratsfria) och blev mest äcklad. Till lunch måste jag därför göra något gott=)

Fick upplysning att det inte gått att kommentera på bloggen utan att vara medlem, det är fixat så nu är det fritt fram..

1 kommentar:

  1. Ja man är så snäll som tipsade dej om problemet med kommentar valmöjligheten,men nu funkar det.Så nu kör vi så det ryker fett :-)

    SvaraRadera