söndag 23 augusti 2009

Kom bara halvvägs


Jaha, igår. Vi var hos en tjejkompis och hade lite mys. Värdinnan hade köpt hem frukt bara för att hon visste att jag inte åt godis och chips. Jag kände mig lite dum när jag inte "kunde" äta den heller. Jag var dock lite förberedd och hade en påse casewnötter med mig. Vi drack, pratade och lekte några lekar. Det slutade med att klockan var strax efter tolv och jag lite för berusad och väldigt trött. Jag ringde en taxi och åkte hem. Kändes såååå skönt att komma hem i tid=)
Jag är lite småseg idag, ska vänte tills i eftermiddag och då ska jag träna. Nu blir det en kopp choklad för att avrunda frukosten, sen får jag se.


1 kommentar:

  1. Tjaba! Jasså Partypinglan kom bara halvvägs och ändå småseg idag,en annan hann både med marinan och plaza,idag har man vart å hämtat en latte på favorithaket å hejade på systrarna,sen tog man latten å gick på en ny bakisrunda mot statoil sen gick man förbi folkets hus,hela genvägen till före detta slakteriet där vände man neråt mot stan,om du är uppe med tuppen i morgon så får du ett ex av HV ifall du har vägarna förbi dvs,det är lika bra man kör sitt race,för man får ju abstinens om man är borta för länge från favorit haket,en kaka till latten vore gott(om den är färdigbakad får man hoppas)
    :-) Sov så gott å ta hand om dej..

    SvaraRadera