torsdag 27 augusti 2009

Andra som äter LCHF?

Jag sitter ofta och googlar efter fler LCHF-bloggar. Har hittat en del bra=) Skriver någon en sådan blogg så får ni gärna höra av er med adress..

Det börjar dra ihop sig och snart ska jag börja jobba på det nya jobbet. Efter i morgon har jag som alla andra bara en helt vanlig helg innan jag kör igång på måndag. Det känns roligt och spännande. Jag har ju nämnt att jag ska börja på Ica Maxi och det ska bli jätteintressant att få iblick i hur det fungerar i stora livsmedelsbutiker. Hur varorna med mat hanteras etc.
Nu ska jag se till att njuta av det sista på ledigheten. I helgen finns tid för fiske, god mat, vila och allt annat spontant som faller oss in=)

1 kommentar:

  1. Ja du min vän,tiden går fort,på måndag börjar ett nytt äventyr i ditt liv så passa på å njut av helgen,själv njöt av man stunden igår kväll på Simon & Viktor med middag å några öl,efter att man städat möteslokalen på rådhuset,det blev sent så det var bara glömma att ta en powernap när man kom hem,din gamla arbetskollega var på strålande humör i morse,hon gick omkring å trallade så gott :-),fast jag "bara" var kvar till 8,men nu laddar man om för nytt äventyr på favorithaket i morrn bitti.TTFN

    SvaraRadera