måndag 24 augusti 2009

Middagslös




Igår var jag och min pojkvän ute på sjön. Vi drog upp två harr. En lite större på ca 400 gram och en på 150 kanske. Jag hevade upp lillen och det blir väl jag som får äta den då=)
Stället där båten ligger är cirka tre mil från stan. Jag tog cykeln dit och körde ett bra tempopass. Mattias hann i kapp mig två kilometer innan målet. Försökte testa att ligga i bilsuget med det var jätteläskigt. Vår plan var att fiska någon timme och satsa på att vara tillbaka hemma vid åtta... Kvart över tio parkerade vi bilen i garaget, då hade vi missat samtliga icabutikers öppettider. Våran planerade tacokväll blev svår att genomföra. Istället blev det "frukost", fil och ägg.
Nu sitter jag och väntar på att killen min ska komma hem så ska vi äta lite gemensam frukost. Jag har precis lagt in en omgång müsli i ugnen och äggen kokar för fullt på spisen.. Frukost är så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar