torsdag 20 augusti 2009

En helt vanlig semestervardag

Det är alldeles lagom att vakna klockan halv nio. Det är fortfarande morgon samtidigt som man verkligen känner att man sover ut.
Idag står ingenting på schemat. Ska träna senare, väntar på att temperaturen ska stiga lite först. Nu tror jag att jag ska ner till mitt gamla jobb och njuta en kopp kaffe med min hårt slitande föredetta kollega=)
Jag har jobbat inom snabbmatsbranschen ett knappt år men har nu äntligen fått nytt jobb. Jag sa medvetet upp mig så att jag skulle få två veckor semester innan jag börjar på det nya stället 1/9.
Det nya jobbet blir på Ica Maxi. Här i Östersund är den butiken helt ny och har premiär den 14/9. Ska bli spännande och roligt att få jobba med massa olika livsmedel. Kan nog lära mig ett och annat=)

1 kommentar:

  1. Ja det var underbart och jättekul att du tittade in på förmiddagen på en kopp kaffe,det är alltid trevligt när man har sällskap av dej och föredetta kollegan.
    En kaka till kaffet vore gott;-)
    Åsa Sköt om dej å ha en underbar kväll...

    SvaraRadera