onsdag 30 september 2009

Tiden rusar

Det går en tid mellan inläggen. Jag hade lovat mig att blogga vare dag för att vara läsare trogna men detta var i praktioken lite svårt. Jag har helt enkelt inte tid över..
Jag jobbar, sover, jobbar och flyttar. Jepp, nu har vi flyttat alla saker till nya lägenheten. Vi bor just nu i ett organiserat kaos=)

Jag är som tur är ledig idag och det blir bygga bokhyllor, installera ugn och så vidare. Sedan ska jag till jobbet för att fotograferas. Jag har hand om fisken, kanske jag nämnt, och vi ska ha en bild till reklamen... Så de blir till att sminka sig och styra stegen mot Ica Maxi för fotografering=)

Med maten går det bra.. Har inte ätit kolhydrater sedan de få små potatisarna jag åt på surströmmingsskivan. Jag har tänkt att jag ska fika med en kompis denna vecka och vi två var riktiga gottegrisar förr... Jag tror jag ska vara gottegris för en timme med henne nu i vecka. Har fantiserat lite om en underbar kladdkaka som de serverar på ett fik här i Östersund.

1 kommentar:

  1. Tingeling i lingonskogen min vän.
    Vad kul att läsa ditt inlägg igen,
    man undrade vart du tog vägen liksom,men så dök du upp på vägen från ingenstans idag:-),
    där ser man vilken liten värld vi lever i:-),
    men jag förstår att du har haft fullt upp med jobb å flytt så det är lugnt min vän:-)
    Huvudsaken är ju att du bloggar vidare i all evighet eller hur:-)
    Jag ska handla antingen i morgon eller fredag så man får se om du är på plats dvs,
    att du syndar en timme med en kladdkaka är väl inget att bry sig om,ät å njut av livet för tusan. Må så gott Mae råkes Kram

    SvaraRadera