söndag 20 september 2009

Helga vilodagen

Det kan man lugnt säga att jag har gjort, helget vilodagen alltså. Jag vaknade sin vana trogen vid halv sex. Somnade om vaknade halv tolv igen. Handlade, åt och somnade sedan om vi strax efter två. Vaknade därefter fem och kände mig tvungen att vakna till ordentligt.

Vi ska flytta nästa helg men jag jobbar så jag behöver packa lite nu i veckan. Det var det jag gjorde för att vakna till=) Packade två kartonger med kläder.

Nu är jag tillbaka i mitt trötthetskoma och ligger framför TV och vilar.

I två dagar har jag varit konstant hungrig.... Gud vad det är jobbigt. Det känns som jag kan äta hur mycket som helst och när hungern lagt sig tar suget över=) Haha, ska bli en bättre vecka med mer måttliga mängder mat från och med imorgon (sitter i detta nu med munnen full av goda, feta nötter)

1 kommentar:

  1. Hallå där fröken trötter :-) Jasså du ligger å sover hela dagen,upp å hoppa ut å cykla vet ja,ja du får se till att äta rätt mat så du får i dej energi så att du håller dej pigg å alert på jobbet bland annat,man kanske dyker upp å shoppar slutet på veckan å lämnar över en HV när man ändå är på
    G:-).Man önskar lycka till med flytten,jag utgår ifrån att ni rensar ut en massa onödigt överflöd på saker som ni slipper ta med till nya hemmet dvs.Take care Vi ses

    SvaraRadera