torsdag 17 september 2009

Ont om tid

Jag hade bestämt mig för att vara en bloggare som postade minst ett inlägg om dagen. Det var innan jag började heltidsjobba=) Nyöppningen för med sig massvis med arbete. Vi börjar sex och går runt sju. 13 timmar!
Det är i alla fall riktigt kul att arbeta på Maxi. Alla är taggade till tusen. Jag arbetar med fisken och igår sålde vi slut på 1 ton laxfilé!!

Efter arbetet idag så tog jag mig själv i kragen och tvingade mig att handla hem lite mat. Jag har inte haft så stor lust att laga något på kvällarna utan tagit fil och nötter.
Vi har riktigt bra priser till exempel revben för 29 kr/kg... Ost för 29, lax för 79 och så vidare=)

Jag köpte alla dessa tre varor. Ikväll blev det lax och imorn kanske jag ska koka revben. Vi får se.

1 kommentar:

  1. Hallå där vännen:-)Väldigt trevligt att se dig igen,det var ju ett tag sen sist vi sågs,passar på att skriva ett inlägg då vi ej hann prata så mycket då du hade fullt upp,nu har du tidningar att pyssla med när du tid över(helgen kanske?) för hjärngympa dvs:-),nu har man laddat med mat (en bit lax med laxsås från börtnan bl annat) från maxi,bra att kön var lagom lång,var faktiskt där igår halv 7 e.m med syrran å köpte frukost till morsan som kom hem igår från kanada,såg dej i typ 10 sek,poof! sen tror jag du slutade för dagen. Ha det så bra.Mae råkes

    SvaraRadera