onsdag 23 september 2009

Livets goda

Mums... för varje dag som går börjar jag mer och mer känna att LCHF är något för mig. Jag skulle aldrig kunna gå tillbaka till light. Ne, tacka vet jag den krämiga creme fraichen och den feta grädden.
Idag var jag på kurs och vi hade fika på mitten. Vi drack kaffe och de andra åt kaka. Jag dricker mitt kaffe och är nöjd. Är inte ett dugg sugen på kaffebröd eller liknande. Inte heller smörgåsar eller pasta. Jag väljer bort en del gott för att få fördelen att äta desto mer av det ännu läckrare, så som bearneissås, grädde, revbenspjäll och så vidare.

Ikväll innan kursen lagade jag fläskfilé med beasås och god sallad.. Jag gillar!!!

God natt...

1 kommentar:

  1. Tingeling på dej.
    Vad bra att du trivs med LCHF,själv är man nöjd laxfilén man köpte och laxsåsen från börtnan,gudars gott var det minnsan:-),igår fick personalen på ditt gamla jobb veta vart skåpet ska stå,jädrans utskällning blev det från chefen för norrland distriktet. Allt var fel från hans synpunkt Vilken besserwisser alltså,annars så mår man bra,inga krämpor här inte :-) Vi synns å hörs Take care Må så gott

    SvaraRadera