onsdag 2 september 2009

Dag tre

Nu ska jag snart påbörja dag tre på hobbet. Igår och i förrgår har handlat om lära känna varandra och lite utbildning. Idag är först riktiga arbetsdagen..
Igår var det jättetrevligt. Vi hade lite aktiviteter och avslutade dagen med middag på ett fint ställe. Jag bad om specialmat. Mat utan kolhydrater. Det var ganska ovanligt att jag ber om det. Jag brukar äta vad som bjuds men hon som serverade frågade om någon hade specialkost och det har ju faktiskt jag. När alla andra åt brownie till dessert fick jag osockrade bär och grädde=)
Jag tycker inte man ska vara rädd för att be om det man vill ha. I går var jag denne sevitris kund och det är klart hon vill hjälpa mig så långt det går.

Nu måste jag kila.

1 kommentar:

  1. Nämen tjenare vännen,vad kul att du skriver några rader igen,trodde nämligen att du gick vilse i icas stora lokaler:=),så man är glad att du ät tbaks online "smile" Vad bra att servitrisen var tillmötesgående för det är ju personens jobb så att säga,det enda nyttiga en annan har gjort denna dag förrutom morron passet var en promenad till knytta fram och tbaks,som jag nämde i föregående inlägg så har jag stoppat undan en HV åt dej i fall du missade inlägget,jag skulle tro att du har fullt upp denna vecka så jag håller i den tills du säger till.Ha så kul på jobbet i morron å visa dom vart skåpet ska stå.Take care

    SvaraRadera