lördag 12 september 2009

Massa jobb

Jag har i veckan varit på kurs i Stockholm. Det är fullt upp i och med öppnandet av Ica Maxi här i Östersund. Jag lyckades under hela Stockholmsvistelsen äta LCHF-vänligt.
På hotellet blev det en smaskig frukost med äggröra, bacon, goda ostar, fet yoghurt med mera.
Jag åt rätt men mycket=)

Till lunch först dagen blev det thaibuffé utan ris och nudlar. Till middag den kvällen blev det lax och sallad hos syster yster i Uppsala (som jag passade på att hälsa på).

Dag två blev det en riktigt härlig lunch bestående av skagenröra och kyckling. Röran inehöll enbart mayonäs och räkor samt lite dill... fett är gott!!
Kvällsmaten åt jag på en restaurang. Jag beställde revbensspjäll 900 gram och sallad med någon härlig bbq-dressing och vitlöksås. Smasken!

Det var en bra vistelse och jag är glad att det gick så bra med maten..
Hörs snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar