söndag 4 oktober 2009

Tränat

Idag var det mååånga dagar sedan jag tränade ordentligt. Med ordentligt menar jag sammanhängade i minst 30 minuter. Jag körde ett spinningpass på gymmet som jag för övrigt skrev in mig på idag. Som anställd på Maxi har vi en grym deal. Så imorn blir det ytterligare ett pass och sedan i veckan ska jag hinna med tre. Jag vill finna tid för fyra pass i veckan. Är van att träna mer men jag har inget direkt mål med träningen just nu. Inget kommande lopp eller så...

I förrgår syndade jag för första gången sedan surströmmingsskivan (då jag åt två små potatisar.)Då åt jag nämligen en kladdkaka med socker och mjöl.. Det var ganska gott men inget speciellt. Jag mådde inte dåligt fysiskt som vissa tydligen kan göra. Jag mådde sämre psykiskt även fast det inte var någon direkt ånger=)

Jag kommer vänta ett bra tag på mer gott... är inte sugen!

1 kommentar:

  1. Hallå där party drottningen!!!
    Kul att du skriver några rader igen :-)
    och att du överlevde lördagens äventyr då du tydligen var på ett rejält party humör :-)man lever ju bara en gång så varför inte slå på stort när man ändå är i gång,man är ju själv seg efter helgen,självförvållat heter det ju :-)
    men det är ju bara att ta nya tag så ordnar allt sig igen eller hur,ha det så trevligt med tränings passen framöver och som sagt bry dig inte om kladdkakan du åt.
    Må så gott å sköt om dej vännen

    SvaraRadera