lördag 24 oktober 2009

Jobb, jobb

I helgen står arbete på schemat... Började åtta idag och tvingas gå upp lika tidigt imorgon. Tur jag vinner en timme i och med vintertiden =)
Det är konstigt ändå hur mycket liv det är så tidigt på morgonen. Jag mötte både cyklister, joggare och massa bilar kvart i åtta en lördag.. Tar inte folk sovmorgon?=)

Det hade varit skönt att vara ledig imorgon men jag får vänta tills onsdag. Då har jag en hel dag vila igen... Ska boka in ett besök hos massören så jag kan tajma den då.

Nä, nu är det sovdags.

1 kommentar:

  1. Hola Hola!
    Vad trevligt att du skriver några rader igen.

    Man får hoppas att du vaknade utvilad och på ett strålande gott humör denna söndags morgon,redo att serva morgonpigga kunder.Du har nog verkligen gjort dej förtjänt av massage på onsdag så det är bara att ligga ner och njuta av stunden och drömma dej bort nånstans för en kort stund,en annan har njutit av helgen och tagit det lugnt,skulle gå en runda runt kebnekajse denna dag men vädret var deprimerande med kyla och regn,blä blä och mera blä,haha vilken dålig ursäkt för slippa röra på sig,man tar en kort kvälls promenad istället,tittar förbi nån dag nästa vecka på ditt jobb och lämnar över lite läsbart till dej,det var ju ett tag sen vi sågs,så det är väl på tiden tycker jag:-).

    Ha en fortsatt trevlig och underbar söndag,ta hand om dej och må så gott.Kram

    SvaraRadera