onsdag 14 oktober 2009

Vänner för livet

Roliga nyheter!!
Min bästa kompis kommer och hälsar på mig i helgen. Så fin besök från Borås är vad som väntar mig. Jag ska planera helgen noga och se till att hon inte lämnar Östersund besviken.
Min kära vän är en riktig gottegris. Under skoltiden blev det flera fikor i veckan. I helgen kanske det blir lite gott. Tänkte göra fondue på lördag och kanske bjuda hem lite fler tjejer. Äta gott, dricka och kanske avsluta på krogen. Vi får se.
På söndag tar vi eventuellt en tur till fjällen och njuter av naturen. För en boråsare en inte alltför vanlig syn=)

Som ni förstår kommer min helg bli toppen. Go mat i goda vänners sällskap...

1 kommentar:

  1. Fondue är ju så himla gott så det blir en le grande hit självfallet på lördagen *smile*
    Ifall det är fröken A som kommer så får du hälsa så mycket...

    SvaraRadera