tisdag 27 oktober 2009

bra deal

Idag skulle jag ha jobbat kväll, vilket innebär halv elva till åtta. Jag gjorde en deal med en kollega. Han skulle jobba åtta till fem så han tar mina sista tre timmar och jag kan börja 10.30 och smita hem fem=) Nice. I utbyte tar jag hans 8-timmars pass på söndag.. Mer ob och en skönt tisdag med endast fem timmars arbete...

Jag har varit ute och joggat en halvtimme på morgonen. Var riktigt tungt att springa idag. Var i och för sig ett par dagar sedan jag tränade så det kan förklara saken. Känns skönt nu efteråt i alla fall.

1 kommentar:

  1. Tingeling i hallonbusken,vad bra att det funkar med att byta pass
    med andra kollegor,då ökar ju även trivseln mellan kollegorna då samarbetet flyter på bra hela tiden,du är ju vältränad så en svacka på en tisdag morgon gör nog inget,passa på och njut av massagen i morgon,en annan skulle drömma sig bort till varmare breddgrader under tiden man blir masserad,vi synns och hörs Må så gott Kram

    SvaraRadera