tisdag 20 oktober 2009

Hej igen

Helgen har passerat: Kompis har kommit och gått. Det var en trevlig helg... Alltid roligt medbesök. I lördags var vi på stan och shoppade lite. Jag köpte, hör och häpna, inget. Min vän däremot köpte en topp, en väska och hum det var nog allt. Vi åt en helt okej lunch på stan. Lax och potatis. Jag tog mycket grönsaker och mindre potatis men jag tog i alla fall två. På kvällen blev det god mat. Lite kolhydrater då också, i form av tacochips. I övrigt har det inte varit så många utsvävningar vad gäller kost. Jag är tillbaka till LC nu och det känns bra. Jag är dock lite rädd att jag börjar bli lite väl kolhydrats försiktig. Jag gillar inte att äta kolisar nu och den känslan ogillar jag ännu mer. Ska kanske introdusera lite mer av den varan och se hur det känns/funkar.

I söndags var vi på badhuset och njöt i hela fyra timmar av allt badet hade att erbjuda. Bubbelpool, bastu, basäng och kiosk. Vi hade jättetrevligt och avslutade kvällen hemma i soffan.
Vi hann med ett löppass, en långpromenad och massa vila=)
Sammanfattningsvis: helgen var bra... ser fram emot nästa besök.

1 kommentar:

  1. Hallå där vännen.Vad kul att du skriver några rader igen:-) Trevligt att läsa att din helg gick som planerat med vännen från borås.Jag höll mig själv hemma i helgen och städade lägenheten,jäkla skönt att vakna söndagen pigg å alert dvs,tog en special runda runt berget på förmiddagen,igår var man i stugan å hämtade gräsklippar traktorn för att lämna in den på service inför nästa sommar,och som du redan vet så saknar man dig jätte mycket på ditt gamla jobb.Ser fram emot lite bilder på dina maträtter framöver. Ta hand om dej och må så gott Kram

    SvaraRadera