måndag 26 oktober 2009

Måndags morgon

Lika tidig morgon för min del idag...
Det är ganska okej att gå upp tidigt ändå. Det tråkiga är bara att även fast man börjar tidigt så kommer man inte hem vidare tidigt. Fem slutar jag idag. Ska man då träna och äta middag blir klockan åtta innan man är klar. Det är lite trist.
Maten går bra men jag har varit ganska sugen på pizza och kebab. Lite mycket kolhydrater för en LCHF.are. Återigen vet jag inte om jag är sugen på pizza eller om jag är sugen på tanken av en pizza=) skumt..

Nu ska jag cykla till jobbet, hej hopp!

1 kommentar:

  1. Hejsan hoppsan på dej,välkommen till nattugglornas tid på dygnet fast du går upp lite senare än mig,men nog är det för min del segare att kliva upp på natten nu när det är mörkt ute jämfört med sommar nätterna då det är ljust ute,det är bara att bita ihop och leva livet som det är,kebab och pizza kan du nog unna dej en gång i månaden tycker jag utan att du får dåligt samvete.Om du är morron pigg på onsdag morgon så får du gärna slinka in på kaffe med dopp på ditt gamla jobb ifall du har tid och lust,det vore väldigt trevligt tycker jag:-) Må så gott och Sov så gott Kram

    SvaraRadera