torsdag 15 oktober 2009

The good life

I helgen kommer som sagt polaren upp. Jag har tänkt jag ska unna mig lite mer kolhydrater än vanligt och då iform av sötslisk=) MAten är god utan kolisar så LCHF middag kör jag gärna. Det jag känner jag vill lyxa till det med är lite smågodis och kanske en dessert. Jag vill inte känna mig utanför bara för att jag inte äter vad de andra äter denna helg. Ska vi fika ska VI helt enkelt fika=)

På lördag tror jag vi ska slå på stort med en fondue. Jag tror vi kör på olja istället för buljong. Jag tror även vi kostar på oss oxfilé. Till detta ska vi ha lite goda såser och grönsaker att servera till/doppa.

I övrigt har jag inte tänkt så mycket på vad vi ska äta men vi lär ta oss en funderare så vi kan handla hem allt imorn.

1 kommentar:

  1. En lördag kan du nog stoppa i dig lite gottis utan att du känner dig syndig tycker jag personligen så det är bara att relaxa å njuta av sällskapet av goda vänner.. Må så gott..

    SvaraRadera