tisdag 13 oktober 2009

This is life

Just nu sitter jag i soffan. Min kärlek sitter jämte, vi har nyss handlat och blivit färdiga med dagens sista bestyr. Nu har vi ledigt=) Jag vänta ivrigt på att desperate housewife ska börja. Lagom till programmet ska jag ha gjort iordning en yoghurttallrik med nötter och bär. Det älskar jag som kvällsnacks. Jag blandar vanlig 4,2% yoghurt med lite turkisk. Smaksätter med en god rostad nötböandning och bär, mumma!

Vi har det så bra. Äter god mat och njuter. Visst jobbar jag en hel del men det gör dessa lediga stunder ännu mer uppskattade.

Nu har jag batterier till min kamera igen så nu kommer det komma lite bilder på mat och annat gott.

1 kommentar:

  1. Tingeling i lingonskogen på dej.
    Man har saknat bilder på dina maträtter så det är ju på tiden tycker jag,ps man är fortfarande nyfiken på nya frissan så lägg gärna upp en bild eller två på resultatet om du har lust dvs.Ha det så bra där du är och sköt om dej.Vi synns å hörs

    SvaraRadera