måndag 12 oktober 2009

Träningsmål uppnått=)

Jag har ju sagt att jag ska försöka träna fyra pass i veckan. Igår, söndag hade jag två kvar=)
Hur skulle jag lösa det? Jo det fick bli dubbelpass. Började med 20 minuter styrka, körde sen 1 h spinning och avslutade med 30 minuter styrka. Cirka två timmar, alltså dubbla normalt.

Det var roligt att träna igår.. Jag var lite småtrött efter jobbet och fick mer energi tack vare passen. Jag avrundade kvällen framför tv och ensam mamma söker med en god laxrätt. Det blev väldigt smaskig mat. Jag gjorde baconinlindade sparrisar och en god sallad. Till det hade jag min favvolax. Lax med fetaost och cremé fraiché.

Idag är jag ledig. Jag har precis varit på massage. "Det var välbehövt", sa massagedamen. Det hade jag också kännt. Allt lyftande, framskjutande och bärande har gjort min rygg trött. Tack vare massagen känns det bättre.

1 kommentar:

  1. Hejsan svejsan!. Ja massage är ju inte alls så dumt,lyxigt värre,är fortfarande seg efter lördagens druidfest på rådhuset klädd i frack,nu har man fått en förkylning på köpet som ett brev på posten,så man hoppade över frukosten på favorithaket i morse,kom gärna förbi nån morgon denna vecka ifall du inte drar till borås dvs.Må så gott

    SvaraRadera