måndag 5 oktober 2009

En ny Åsa

Idag har jag klippt av swintohåret och blivit kastanjebrun. Ser riktigt fint ut=) Jag vill gärna spara till långt hår så vi tog bara lite på längden. Desto mer tog vi på uppklippningen och så klippte jag en lugg. En rak sådan. Jag är verkligen jättenöjd. Tjejen som klippte mig var bra. Hon visste vad hon pratade om och jag gav henne fria händer vad gällde färgen. Hon själv hade en ganska orange kastanjebrun färg som var fin. Den färgen kanske jag testar nästa gång, nu blev det en lite mer brun/röd.

Det har varit riktigt skönt med två dagar ledigt i rad. Nu jobbar jag resten av veckan, vilket känns sådär just nu men det känns alltid bättre den 25e. Nästa vecka funderar jag på att åke hem till Borås. Saknar min familj lite och jag har ledigt fem dagar i streck så det passar=)

1 kommentar:

  1. Gudars skymning!
    Nu blev man allt nyfiken på hårförändringen.
    (Curiosity killed the cat)
    Snälla Åsa lägg upp bild(bilder) så man får se resultatet Snälla Snälla Snälla
    Må så gott vännen

    SvaraRadera