tisdag 3 november 2009

Ny vecka, nya möjligheter

Veckan har börjat bra. Var ledig igår men det blev ändå en sväng till jobbet. En kollega var sjuk och vi är ont om folk så det var bara att ställa upp. Idag arbetar jag åtta till fem. Ocj det bästa är att jag redan är klar med träningen. Var ute en sväng på morgonen=)
Efter fem har jag alltså inga måsten. Jag ska nog bara ta det lugnt och invänta desperate housewife=)

Jag gjorde kötbullar i förrgår. Det blev då köttbullar, brunsås och omelett. Igår åt jag upp resten av de hemgjorda bullarna. Då blev det svampstuvning och sallad till. Var smaskens..
Imorgon är jag ledig igen. Hoppas då jag verkligen får ledigt. Jag ska på massage och träna.
Massage är absolut behövligt nu! Har så ont att jag är stel och får dessutom hemska dåmningar i armarna.. Inge kul.

Nu ska jag slurpa i mig kaffet och hoja iväg till jobbet.

1 kommentar:

  1. Hejsan svejsan på dej!!!
    Vad trevligt att du skriver några rader igen,i morse blev jag väldigt förvånad att det var fröken S-O som öppnade då fröken E var hemma och kurerade bort sin förmodliga förkylning,(det var ju inte igår man såg s-o jobba en morgon precis)du får se till och hålla dej frisk och massera bort det onda och njuta ännu en gång av att bli knådad en stund i morgon,köttbullar med omelett inkl brunsås lät mumsfilibaba,och som du redan vet så är du mycket varmt välkommen på kaffe med dopp på ditt gamla jobb ifall du är upp med tuppen i morgon eller någon annan morgon framöver Ha en fortsatt trevlig kväll Må så gott och sköt om dej Kram

    SvaraRadera