torsdag 12 november 2009

ÅÅÅÅÅÅÅ vilken underbar dag

Min älskade är hemma efter två veckors bortavaro. Jag tog faktiskt ledigt idag för att vi skulle ha lite tid att umgås. Så fram till nu har det varit väldigt lugnt, nu drar vi igång.
Först blir det en timme på stan. Sen ska vi på spabehandling klockan tre. Blir helkroppsmassage och några timmar på spaställets relax. Efter det ska jag dra på spinning och vakna till liv igen. Sedan blir det middag på en riktigt fin restaurang här i stan. Jag ska faktiskt sminka mig för första gången på länge och vara lite fin för min prins.

Jag ser verkligen fram emot en dag som denna, ska bli så skönt!!!
Ikväll blir det andra gången den här veckan med trerätters. Det får det vara slut på sedan=)

1 kommentar:

  1. Tingeling på dej,nu har man firat av mamsen som fyllde år igår,hon fick en begonia,man åt fisk och potatis gott gott,ha en trevlig och underbar kväll tillsammans.Må så gott Kram

    SvaraRadera