onsdag 4 november 2009

Välplanerad dag=)

Uppe med tuppen=)
Någon anledning? Nix, bara svårt att sova när jag alltid i vanliga fall är uppe vid den här tiden.
Det gör inte så mycket, dagen blir så lång och om jag vill kan jag ta en tupplur senare. Nu har jag smaskat i mig frukosten. Sitter och kollar på nyhetsmorgon och så fort klockan blir förmiddag ska jag ner på stan och göra några måsten innan min massage. Efter den blir det hem för lunch sen iväg igen och nu till det fantastiska=) Jag ska åka på relax. Badhuset här i Östersund har en jättefin relax. Så dit bär det av. Ska sola, basta, bubbla och bara njuta.
Jag fick upp ögonen för detta härliga ställe när min vän var här. Det kostar 170kr men är väl värt investerade pengar.
I eftermiddag blir det styrketräning och kvällen rundas av med en god middag=)

Kan knapt vänta på att dagen ska dra igång.

1 kommentar:

  1. Tingeling i lingonskogen!!!.Trevligt att du är på g en onsdag morgon,jasså du är uppe med tuppen trots att du är ledig från jobbet,
    ja nog är det tröttsamt att vakna för tidigt om man inte vaknar utvilad förstås,
    man hoppas självklart att dagens mys äventyr med massage,bad,sol,bastu,bubbelpool +
    styrketräning blev lyckad och att tillfälliga onda krämpor försvann med behandlingarna,och att kroppen känns som ny ännu en gång. Ha en smaklig måltid och en skön och mysig kväll Må så gott Kram

    SvaraRadera