måndag 9 november 2009

Trerätters

Idag slår jag på stort. Ska bjuda en kollega på trerätters middag. Detta kommer bjudas:
Förrätt:LÖKTORTINI med seranoskinka och salladsblad
Huvudrätt: Avokado och pestorisotto med marinerade skaldjurspett
Efterrätt: Creme brulee med sötade hjortron

Som ni ovan ser är det ingen dietdag för mig. Ne, idag ska vi äta och njuta. Ska bli jättetrevligt att umgås med mat och dryck utanför arbetet.
Jag är ledig idag och ska snart åka och ta en twinrixspruta. Det blir den tredje i raden och efter denna har jag livslångt skydd mot hepatit A & B. Det kan behövas. Åtminstone om jag kommer iväg på resan jag har i åtanke....

1 kommentar:

  1. Tingeling på dej!!! Hoppas du mår bra
    Din 3 rätters blir nog väldigt uppskattad av din kollega,det vattnas i munnen för min del,igår blev man uppvaktad av familjen,man fick ett presentkort(bishop arms) av syrran,av mamsen fick man vin,snaps,öl glas av tenn,mamsen bjöd på helstekt oxfilé med stekt råpotatis gudars gott som vanligt,ni får ha en smaklig måltid denna kväll Må så gott Take care

    SvaraRadera